--araswindow-102.jpg

درب و پنجره دوجداره upvc دارای مزیت و ویژگی های منحصر به فرد بسیاری است که سبب شده جایگزین مطلوبی برای پنجره ای قدیمی در نظر گرفته شود. برای خرید این نوع از محصولات حتما فروشگاه های معتبر را هدف قرار دهید تا بتوانید از کیفیت محصول انتخاب شده مطمئن باشید.

 

معرفی درب و پنجره دوجداره

درب و پنجره دوجداره با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارند، توانسته اند توجه بسیاری را به دست آورند. این نوع از محصولات امروزه در بخش های مختلف با اطمینان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

اصطلاح upvc مخفف شده Unplasticised Poly Vinyl Chloride می باشد که به معنی ساخته شده از نفت خام است. پنجره های دو جداره در برابر تغییرات گرما و سرما مقاومت بالایی دارند به همین دلیل به کارگیری آنها می تواند مصرف انرژی را بهینه سازد. برای خرید این نوع از محصولات حتما فروشگاه های معتبر را هدف قرار دهید تا بتوانید از کیفیت آنها مطمئن باشید. پنجره های دوجداره برای اولین بار در اروپا در سال 1360 ساخته و طراحی شده، بعدها آلمانی ها موفق شدن این نوع از پنجره ها را از ماده ی به دست آمده از نفت خام طراحی کنند. در صنایع ساختمان سازی امروزه این نوع از پنجره ها جایگزین مطلوبی برای پنجره های قدیمی شده است.

 

انواع پنجره های دوجداره upvc

 

انواع پنجره های دو جداره upvc

درب و پنجره دوجداره با توجه به نحوه ی باز و بسته شدن و سایز در مدل های مختلف طراحی و ساخته می شود. از پرفروش ترین انواع این محصول می توان:

- پنجره یو پی وی سی دو حالته طرح فرانسه
- پنجره یو پی سی فولکس واگنی
را نام برد. هر کدام از نمونه های یاد شده دارای مزیت ویژه ای هستد. با توجه به نیازهای موجود می توان یکی از بهترین نوع آن را در اولویت قرار داد. از مهمترین ویژگی و مزیت به کارگیری درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی می توان به به:

- بازو و بسته شدن این پنجره ها به صورت ریلی
- دارا بودن سه حالت باز و بسته شدن
- زیبای منحصر به فرد
- عایق کاملا مناسب
را در نظر گرفت. برای اطلاع از هزینه ی درخواستی هر کدام از مدل های پنجره دو جداره می توانید با ما با شماره های موجود در تماس باشید. نگران تعویض پنجره های قدیمی خود با نوع دو جداره یو پی وی سی نباشید، زیرا این محصولات در مدل و سایزهای دلخواه قابل طراحی و ساخت است. در سریعترین مدت زمان می توانید اقدامات سفارش خود را نهایی کنید و پنجره های قدیمی خود را تعویض کنید.

 

درب و پنجره دوجداره ارس وین

 

مزایای پنجره های دو جداره upvc

بهره مندی از درب و پنجره دوجداره مزایای بسیاری دارد که از جمله مهمترین آن می توان:

- صرفه جویی در مصرف جریان الکتریسیته
- کاهش دهنده ی آلودگی جو به دلیل هواگیری کامل
- مقاوم در برابر اشعه های مضر خورشید از جمله فرابنفش
- نصب آسان
- مقاوم در برابر طوفان و شرایط نامطلوب جو
- عدم نیاز به تعویض
- عدم نیاز به رنگ کردن
- عدم نیاز به سرویس مجدد
- امکان ایجاد طرح های مختلف
- امکان نصب توری
را در نظر گرفت. زمان آن رسیده که از مزایای چنین پنجره هایی بهره مند شوید.

 

خرید درب و پنجره دوجداره

برای خرید درب و پنجره دوجداره می توانید همین اکنون اقدامات ثبت سفارش خود را نهایی کنید و در کوتاهترین مدت زمان آنها را دریافت کنید. خدمات نصب این پنجره ها نیز در صورت نیاز ارائه می گردد. اگر چه پنجره های دو جداره هزینه بسیاری را درخواست می کند ولی با توجه به مزایای که در مراحل بعدی و استفاده ی بلند مدت از این محصولات فراهم می شود به راحتی هزینه پرداخت شده جبران خواهد شد.

طول عمر این نوع پنجره ها زیاد است و در صورت استفاده ی بهینه می توانید از آنها برای مدت زمان بسیار زیاد بهره مند شوید. اینک گزینه خرید آنلاین را نیز برای کاربران عزیز فراهم کرده ایم. شما هر جا که هستید می توانید به راحتی محصول مورد نظر را با ابعاد دلخواه سفارش دهید و دریافت کنید. رضایت شما، اعتبار ما است به همین دلیل کارشناسان بررسی های ویژه ای انجام می دهند تا محصولی با کیفیت و مرغوب به دست شما برسد. ما مفتخر آن هستیم که در همه این سال ها توانسته ایم با ارائه ی خدمات بی نظیر در خدمت شما عزیزان باشیم و رضایت شما را به دست آوریم.

 

نکات مهم در انتخاب پنجره دوجداره upvc

 

باید و نبایدهایی در مورد پنجره های دو جداره upvc

برای درب و پنجره دوجداره با توجه به ابعاد و البته پارامترهای مختلف، یک قیمت مشخص در بازار موجود است، بنابراین هرگاه این نوع از محصولات به قیمت بسیار کم از قیمت استاندارد به شما پیشنهاد شود، حتما به کیفیت آن مشکوک باشید زیرا سودجویان بسیاری هستند که در نظر دارند با ارائه هزینه های درخواستی کم، محصولات بی کیفیت خود را به دست خریدار برسانند.

پنجره های دو جداره یو پی وی سی با توجه به ظاهر ظریفی که دارند دارای استحکام بسیار بالایی هستند. مقاومت آنها در برابر ضربه بسیار زیاد است و همین امر کارایی آنها را بهبود بخشیده است. وجود زبانه های قفلی در این پنجره ها، می تواند در برابر ورود سارقان نیز ایمنی بالایی فراهم کند. امروزه مهندسین در پروژه های ساختمان سازی این نوع درب و پنجره دوجداره را اولویت قرار می دهند.

لطفا سوال یا نظر خود را اینجا مطرح نمایید