araswindow41--.jpg

بسیاری از صاحب خانه ها به دنبال نصب درب های ایوان، حیاط خلوت و پشت بام هستند. با افزایش قیمت این نوع درب ها امروزه افراد به درب های دوجداره upvc گرایش پیدا کرده اند و زمان مناسبی برای خرید این نوع درب ها است.
در این مقاله تصمیم داریم با چند نکته در مورد انتخاب درب های یو پی وی سی صحبت کنیم  تا کمکی در هنگام خرید این نوع درب ها و به دیزاین خانه شما شده باشد.

۱. درب upvc مرغوب

همانطور که می دانید تولید کنندگان زیادی وجود دارند علاوه بر این ما چنددلیل را ارائه می دهیم که نشان می دهد  درب های upvc برای حیاط خلوت گزینه مناسبی می باشد.

2. مقاومت زیاد و سبکی این ماده

نگهداری راحت و اسوده در طول زمان، این ماده نیاز به نگهداری زیادی نمی باشد و کیفیت و شکل خود را در گذر زمان تغییر نمیدهد. نیازی به رنگ کردن ندارد و مانند شیشه فقط شست و شو کافی است.
این نوع درب ها عمر طولانی دارند. درب های upvc ( درب و پنجره یو پی وی سی  ) می توانند تا ده ها سال دوام داشته باشند بدون اینکه تغییر شکل دهند.
قیمت upvc نسبت به المینیوم و دیگر مواد پایین تر است همچنین به راحتی قابل بازیافت است.

از دیگر ویژگی های این نوع درب ها و پنجره ها این است که میتوان انهارا هم به صورت طرح دار و هم ساده در اورد. که این مسئله به دکوراسیون و زیبایی منزل شما کمک می کند.
برای مثال این قاب ها این قابلیت را دارن که مانند چوب رنگ و روکش شوند یا اصا به صورت ساده و براق باشند و کیفیت رنگی خود را از دست ندهند این درحالی است که مثلا چوب بعد از حالت خود خارج شده و زیبایی گذشته را ندارد.
در درب های و پنجره upvc ( درب و پنجره یو پی وی سی  ) لایه های مختلفی به هم متصل شده این لایه ها پلاستیک نیستند و مانند پلاستیک در گذر زمان تغییر حالت و رنگ نمی دهند. این درب ها در طول عمر خود هیچ گونه تغییر حالتی نمیدهند و مانند روز اول کار می کنند.

3. میله‌ درب و پنجره دو جداره

ظاهر کلاسیک در درب ها اهمیت دارد و از میله هایی استفاده می کنند تا تعدای شیشه کوچکتر در چارچوب درب قرار دهند. از انجایی که نصب این قاب ها اجباری نیستند شما اگر فرد ساده پسندی می باشید میتوانید این نوع درب ها را برای حیاط خلوت یا هر جای دیگری سفارش دهید.

4. شیشه درب دو جداره

با استفاده از شیشه های زیبا درب upvc  ( درب و پنجره یو پی وی سی  ) را زیبا تر کنید, از دیگر ویژگی هایی که برای درب ها می توان در نظر گرفت استفاده از شیشه هایی با پنل های ذره بینی می باشد.
نوع شیشه که شیشه ذره بینی نامیده می شود؛نه تنها ظاهر سنتی دارند و زیبایی جالبی را به خانه می بخشند بلکه با نداشتن دید  می تواند حریم خصوصی را کاملا حفظ نماید و داخل منزل ها هر مکان دیگری قابل روییت نباشد و همچنین اجازه عبور نور را به اندازه یک شیه مرئی نمی دهد.
البته شیشه های مات نیز این کاربرد را تا حدودی دارند.اگر درب با طرح ساده را نمیخاهید می توانیدبا انتخاب یک درب با طرح قدیمی و شیشه های طرح دار سبک کلاسیک خود را داشته باشید.

5. انتخاب رنگ درب upvc

از دیگر امتیازات درب و پنجره های یو پی وی سی این است که شما با دلخواه خود از حدود ۲۰ رنگ مختلف می توانید طرح خود را انتخاب نمایید.
این رنگ های حرارتی دارای مقاومت و طول عمر بالایی می باشند و قادر اند همانگ و توازن ختصی با محل داشته باشند لازم به ذکر است این رنگ ها کارخانه ای بوده یعنی به طوری که این رنگ ها در کارخانه بر روی محصول پاشیده می شوند.
نکته جالبی وجود دارد اینکه شما می توانید هر تم رنگی منطبق را با هم ترکیب نمایید.
شما علاوه بر این که می توانید طیف های رنگی مختلیف را انتخاب کنید میتوانید این طیف رنگ ها را با هم ترکیب نمایید و منظره جذابی از حیاط خلوت خود بسازید.
اگر این طور نمی پسندید می توانید از دو رنگ برای درب خود استفاده نمایید. مثلا برای نمای بیرونی از رنگ چوبی تیره و برای رنگ داخلی از سفید براق استفاده نمایید.
بنابر این اگر از رنگ و ترکیبات رنگی مناسبی استفاده شود می توان نمای زیبا ایجاد کرد.

گروه صنعتی ارس وین تولید کننده انواع درب و پنجره upvc می باشد این شرکت با بهره گیرد نمایندگی شرکت های معتبر مانند وین تک و ویستا بست توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کنند.
به همین منظور در این مقاله باز به این موضوع می پردازیم که در انتخاب  درب های upvc به چه نکاتی باید توجه کرد.
لازم به ذکر است برای اطلاعات قیمت درب و پنجره دوجداره upvc  با مرکز فروش درب و پنجره دوجداره upvc  شرکت ارس وین تماس حاصل نمایید تا همکاران در انتخاب این محصول شمارا یاری نمایند.

6. یراق ها  و ابزار

این اصطلاح برای برای تعلقاتی از درب و پنجره مانند دستگیره در نظر گرفته می شود در ادامه بحث قصد داریم مواردی از ان را ذکر کنیم و گزینه هایی برای انتخاب را معرفی نماییم.
جنس لولا های درب فولادی و زدزنگ می باشند. اگر میخواهید رنگ ان را تغییر دهید باید دیگری را انتخاب نمایید.
اولین چیزی که برای هر درب در نظر گرفته می شود احتمالا دستگیره ان می باشد.
باید گفت که شکل و مدل دستگیره ها قابل تغییر  است  تا باظاهر درب و محل تواضع کلاسیکی داشته باشد.
میتوان دستگیره ها را می توان با مدل های مدرن انتخاب نمود.
دستگیره ها از جنس های مختلفی از جمله چدن، مس برج کرم و نقره سیاه یا رنگ شده باشند و شما با توجه به نیاز و سبک سلیقه ای می توانید ان را انتخاب نمایید. محافظ ضد پاخوری را می توان برروی قسمت پایینی درب (در داخل بیرون یا هر دو طرف)نصب کرد البته این محافظ بیشتر در دربهایی استفاده می شود که استفاده زیادی دارد.

7. پنل‌ بالایی و جانبی

در درب ها upvc برای ورود پاسیو یک مشکل وجود دارد اینکه نمی توان ان را بیشتر از حدود دو متر باز کرد.
لازم به ذکر است که به فریم زیری تقریبا پنجاه سانتی متر می شو اضافه شود.
این کار باعث می شود شما به پنل ها جانبی نیاز پیدا کنید که حدودا ۲۲۰ سانتی متر اعمال می کنند.
به غیر از ان می شود در سطح پایین درب نواری را در نظر گرفت.
لازم به ذکر است با اشاره به بخش ابزار و یراق می توان محل نصب لولا و دستگیره را جابجا در نظر گرفت.

8. شیشه‌ دو جداره

این مهمترین استانداردی است که شما باید در نظر بگیرید پس ما فرض را بر این می گذاریم که شما برای درب و پنجره upvc  خود این مورد را حتما اعمال می کنید.
می شود تغییراتی در ظاهر و مشخصات شیشه دوجداره اعمال کرد.
یک شیشه خارجی یک شیشه داخلی هر کدام به ضخامت چهار میلی متر متشکلات ی شیشه دوجداره است که با فاصله ای حدود پنج تا ۲۰ سانتی متر از هم دور اند. که در نهایت ضخامتی حدود ۱۳ تا ۲۸ میلی متر را می دهد.
کمتر بود فاصله دو شیشه به منظره ارزان بودن ان است . البته برای معمولا امروزه فاصله دو شیشه را در شیشه دوجداره  ۲۰ میلی متر در نظر می گیرند. به عنوان فاصله معمول در نظر می گیرند.
یک شیشه دوجدار ۲سانتی متری اگر عایقبندی شده باشد کارایی خود را دارد اما با پر کردن ان از گاز ارگون که گازی بی اثر است می توان این عملکرد را بالا برد. اگر چه عده ای بر این باورند که سه جداره کردن شیشه یعنی استفاده از سه لایه شیشه کاری هزینه بر و اضافی است.
اما با این کار مخصوصا در مناطق پر س رو صدا می توانید عایق حرارتی و صوتی مناسبی را ایجاد نمایید.

9. درب کشویی یو پی وی سی

نوع دیگر از درب های کشویی نوعی است که از چند درب کشویی ساخته شده.
همانطور که می دانیید به درب هایی که از لولا باز می شود. درب های کشویی upvc را با درب های فرانسوی اشتباه نگیرید. این نوع درب ها از مرکز به دو طرف باز می شود.معمولا در  درب کشویی چهار لنگه استفاده شده به صورتی که دو پانل مرکزی به کنار هم می‌لغزند و  دو  پنل کناری در محل خود ثابت هستند.

در نهایت درباره مشخصات و ابزار در  انتخاب درب UPVC

- دارا بودن یا نبودن قاب- مردن یا کلاسیک بودن ان
- برای تفاوت شیشه های الگو دار استفاده شوند
- رنگ‌: یک رنگ یا ترکیب، مقدار روشنی یا تیرگی
- تواضع و هماهنگی برای جلوگیری از زیاد باز شدن استفاده از لوله های چند طرفه
- شیشه دو جداره -عایق گرما و صدا
- درب فرانسوی کشویی-مناسب برای مکان های کوچک
به این توجه کنید که با انتخاب پارامتر های ارزان می توانید هزینه های خود را هنگام خرید کمتر کنید و با بوجه کمتر محصول خود را سفارش دهید. با توجه به نزدیک شده به فصل سرما شرکت ارس وین تولید کننده درب و پنجره دوجداره و سه جداره  upvc طرح تعویض درب و پنجره های قدیمی با پنجره ی upvc را دارد که بدون ذره ای اسیب به منزل صورت میگیرد تا بتوان در حفظ منابع این کشور هم کمک بسزایی کرد.

لطفا سوال یا نظر خود را اینجا مطرح نمایید