araswindow40-.jpg

یکی از دلایلی که امروزه درب و پنجره های دوجداره upvc طرفداران زیادی پیدا کرده و روز به روز فروش بیشتری پیدا می کند تعویض ان با درب و پنجره های قدیم به شکل بسیار راحت، کم هزینه و بدون تخریب می باشد.
این روز ها درب و پنجره ها از عواملی است که جزوی از زیبایی و طراحی ساختمان و منازل به حساب می آید در نهایت یکی از دغدغه هایی که برای صاحبان منازل و خانواده ها پیش می اید تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های جدید و بروز می باشد اما چون این کار باعث تخریب ساختمان و در نتیجه هزینه های زیادی می شود دیگر کسی جرئت به این کار را دارد و ترجیح می دهد با همان درب و پنجره های کهنه به نحوی بسازد قافل از این که در و پنجره های کهنه به دلیل رعایت نکردن استاندارد ها مشکل های زیادی از جمله مسائل اتلاف انرژی به نحوه چشم گیری، بالا رفتن هزینه ها و نبود امنیت  را در پی دارد .

تعویض پنجره های قدیمی با پنجره upvc

یکی از مواردی که شرکت ارس وین  به آن پرداخته مسئله تعویض درب و پنجره های قدیمی با این محصولات بدون تخریب و ذره ای هزینه اضافی می باشد و در این مورد توانسته از رقبای خود بسیار فاصله بگیرد. متخصصان ما بی شک در این مورد به مهارت های بالایی رسیده اند و در نتیجه تعویض انواع درب و پنجره های اهنی و المینومی یا چوبی را براحتی و بدون کمترین هزینه برای شما انجام می دهند.
لازم به ذکر است که اگر قصد دارید درب و پنجره قدیمیتان را تعویض نمایید اگر ساختمان در حال نو سازی و تعمیرات است پیشنهاد ما این است که  به کل پنجره قدیمی با فرم از دیوار جدا شده و پنجره دوجداره upvc در دیوار نصب شود تا محصولی کاملا عایق و مطمئن در اختیار شما قرار گیرد.
اما اگر قصد دارید بدون تعمیر و نوسازی ساختمان پنجره و در های قدیمی را تعویض نمایید ما در این صورت قاب پنجره های قدیمی را از دیوار جدا نکرده و تنها محتوای پنجره را جدا نموده و در و پنجره یو پی وی سی رو همان قاب قبلی می ماند بدون اینکه ذره ای از فریم قبلی دیده شود و در نتیجه عایقی کامل به شما تحویل داده می شود.
در حالت کلی قاب های اهنی یا المینیومی نیاز به به جدا سازی از دیوار ندارند و با کمترین هزینه و در کمترین مدت زمان می توان پنجره های دوجداره upvc را به ان ها متصل نمود و عایقی کامل و مرتب در اختیار داشت اما در بیشتر موارد می توان برای زیبایی و عایق بیشتر از پروفیل ها با لبه ی ال شکل استفاده نمود تا زیبایی بیشتری داشت و قاب و قدیمی نیز دیگر دید نداشته باشند.

دلایل تعویض در و پنجره های قدیمی با در و پنجره های دوجداره upvc

- جلوگیری از اتلاف انرژی
- متفاوت بدون طرح ها و رنگ ها با توجه به سلایق
- در مقابل صدا عایق است
- صرفه جویی در مصرف انرژی و سرمایه
- بالا بودن طول عمر upvc
- شیشه دوجداره عایق کامل صوتی و انرژی
- طرح ها و مدل های مختلف در انتخاب یراقالات و درب و پنجره
- در مقابل اب باران عایق است.
- ماده ای نسوختنی و غیر قابل اشتغال
- سبک و قابلیت بازیافت در نتیجه سازگار با محیط
روند تعویض درب و پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره به سرعت انجام می شود و حتی می توان گفت بدون تخریب در چند ساعت و کم صورت می گیرد ساختمان هایی که این عمل را انجام می دهند اسایش را به خانه خود دعوت می کنند و دیگر از شر سر و صدا های مزاحم خیابان ها خلاصی  می یابند. علاوه بر این نمایی زیبا و همچنین دیگر دمای منزلشان در فصل های مختلف نا مطلوب نیست زیرا این در ب و پنجره ها عایق سرما و گرما هستند به طوری که در فصل سرما گرمای داخل خانه اتلاف نمی شود و در فصل گرما سرما داخل خانه به بیرون نمی رود در نتیجه نیاز به انرژی کمتر و هزینه ها قبوض برق گاز کم تر می شود.. دیگر اینکه دیگر گرد و خاک وارد منزل نمی شود و روند نظافت را بهتر می کند. حتی می توان گفت میزان این صرفه جویی در هزینه ها حتی به نصف می رسد.

نحوه تعویض پنجره های قدیمی

از ساده ترین و بی دغدغه ترین موارد ساختمانی تعویض درب و پنجره های قدیمی با درب و پنجره های دوجداره upvc  می باشد در این مورد عملیات که بدون استفاده از مصالح ساختمانی و تخریب صورت می گیرد با استفاده از سنگ فرز ها درب و پنجره المینیومی یا اهنی جدا شده و تنها فریم ان باقی  می ماند و در نتیجه ی با استفاده از پیج مخصوص در و پنجره دوجداره این درب و پنجره ها به قاب متصل شده  و با استفاده از چسب و فوم ها درز گیر می شوند تا هم عیق و هم نمای زیبایی داشته باشند.
در تعویض پنجره های قدیمی همانطور که گفته شده فریم پنجره باقی می ماند و در و پنجره upvc به ان متصل  می شود. با استفاده از پروفیل های مصرفی می توان  از نمایان شدن قاب اهنی جلوگیری نمود .این پروفیل ها در نصب و تعویض پنجره ها پیشنهاد می شود زیرا هم باعث کارایی و عایق بیشتر و هم جلوه بهتر و زیبا تر به درب و پنجره می دهد.
در کل در هنگام در تهیه این محصول باید به پارمتر هایی توجه نمود از جمله قیمت تعویض درب و پنجره های قدیمی عوامل زیادی روی این موضوع تاثیر می گذارد از جمله ابعاد، جنس پروفیل و یراقالات استفاده شده، شیشه دوجداره یا سه جداره و طراحی محصول می باشد. برای مطالعه بیشتر می توانید قسمت مربوط به مقالات سایت را مطالعه نمایید.

تاثیر تعویض پنجره قدیمی در عایق بندی

درب و پنجره های قدیم در گذشته مشکلات و عایب زیادی داشت  از جمله ظاهری زشت و غیر مرتبط با ساختمان ، نبود امنیت  و عمر کم همچنین این درب و پنجره ها عایق اصلا مناسبی برای سرما و گرما نبودند و باعث اتلاف انرژی می شدند.
امروز بحث عایق بندی و اتلاف انرژی در ساختمان بحثی بزرگ شده و حتی قوانینی نسبت به ان ایجاد شده تا افراد بیشتر به این موضوع اهمیت دهند. به همین خاطر درب و پنجره های دوجداره و یه جداره upvc و همچنین المینیومی توانسته بین مردم شهرت بالایی پیدا کند . پروفیل upvc به دلیل طراحی بی نظرشان عایق سرما در فصل گرما و عایق گرما در فصل سرما می باشند بدین گونه گه در فصل گرما از خروج سرما در داخل و در فصل سرما از خروج گرما به داخل منزل مقابله نمی نماید.
پنجره های قدیم به دیلیل عایق نبودن باعث از بین رفتن ذخایر انرژی می شود و به همین خاطر روز به روز جای خود را به پنجره های یو پی وی سی دادند . شما با استفاده از این محصول تاثیر را بر هزینه های مصرفی خانه خود در همان ماه های اول می بینید  و گذشته از هزینه ها به محیط زیست نیز کمک شایانی می شود.

تعویض بدون تخریب صورت می گیرد

همانطور که گفته شد تعویض پنجره قدیمی با پنجره های upvc روز به روز در کشور ما در حال کسب محبوبیت بیشتر است  و رشد چشمگیری داشته است. زیرا با توجه به هزینه ها و صرفه جویی در مصر انرژی این پنجره های  از هر لحاظ مقرون به صرفه تر می باشد.
در مرحله اول در تعویض به این نکته باید توجه کرد که شما مایلید از چه نوع محصولی استفاده نمایید برای مثال می خواهید از پنجره های یو پی وی سی استفاده کنی یا کامپوزیت و المینیوم .
نوع این محصول در روند تعویض تاثیر چندانی ندارد و تقریبا می توان گفت نحوه نصب یکسان می باشد.
مرحله دوم انتخاب  پروفیل های مصرفی است که این موضوع در بخش مقالات پرداخته شده و مشتری با توجه به نیاز می تواند ان را انتخاب نماید.
سپس اندازه گیری ها صورت می گیرد و  قیمت محصول مورد استفاده تعیین می شود برای اگاهی از لیست قمت درب و پنجره دوجداره upvc  می تواینند با واحد فروش  ارس وین تماس حاصل نمایید.
لازم به ذکر است برای اندازه گیری بیرون فرم پنجره قدیمی را نباید اندازه بگرید زیرا این قسمت روی دیوار باقی می ماند  و پروفیل ها روی این قاب پیچ و مهره و عایق بندی می شود.
در نتیجه بعد از استعلام قیمت نصاب ها به محل مورد نظر امده و شروع به  اندازه گیر دقیق می نمایند و سفارش به شرکت تحویل داده می شود . شرکت  محصول را در کمترین زمان تولید می کند.
ما از کارفرما خاستاریم برای سریع تر و بهتر انجام شدن کار محیط اطراف پنجره ها را خلوت کند تا کار به راحتی صورت گیرد و مابقیه موارد را به نصاب ها بسپارد.
امر تعویض پنجره ها قدیمی با بالا رفتن هزینه انرژی و همچنین کم شدن ان روز به روز اهمیت بیشتری می یابد پس بهتر است به ان توجه بیشتری کنیم .
برای همین امر گروه ارس وین با درب و پنجره های دوجداره upvc وین تک توانسته با استفاده از تکنولوژی به روز خود در این امر پیشگام شده و جشواره تعویض درب و پنجره قدیمی با درب و پنجره دوجداره upvc با تخفیفات ویژه را ایجاد نماید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

لطفا سوال یا نظر خود را اینجا مطرح نمایید